Zuidlaarder Jeugdtoernooi SV Oostermoer 11-2

Persoonlijke kampioenschappen, Grand-Prix-toernooien...

Zuidlaarder Jeugdtoernooi SV Oostermoer 11-2

Berichtdoor Tinus Spriensma » wo 15 feb 2012, 00:28

34 dln., van wie 6 van de onzen. Op hetzelfde moment deed ik van 7.30 tot 17.45 uur met onze tweede zoon Bert m'n best op het ijs van Friesland-Noord, een halve 11-stedentocht. Geen pols gebroken o.i.d., wat zomaar kan gebeuren. Je hebt overal van die risico's, net zoals bij schaken.
De onzen hebben 9 (?) ronden lang (binnen hoeveel tijd eigenlijk?) goed gespeeld:
5 Tycho Bruggink 6,0
7 Vincent R.B. Raaijen 5,5
11 Jesper Post 5,0
11(13) Joël Nelson Dusseljee 5,0
16(20) Jonathan Sloots 4,5
21(23) Tristan Post 4,0
"Het mogelijke kan ondenkbaar zijn; het onmogelijke denkbaar."
Tinus Spriensma
 
Berichten: 819
Geregistreerd: di 19 okt 2010, 20:42

Re: Zuidlaarder Jeugdtoernooi SV Oostermoer 11-2

Berichtdoor Sybrand » wo 15 feb 2012, 21:09

een paar opmerkingen:

er waren 50 deelnemers, geen 34 Tinus :-) Er deden namelijk ook nog 16 personen mee aan de vierkampen, die ook voor senioren waren bedoeld. En raad eens wie die heeft gewonnen :D :D

verder mag natuurlijk niet onvermeld blijven, dat Vincent voor de vierde keer op rij de eerste prijs haalde in zijn leeftijdscategorie :!:
Sybrand
 
Berichten: 598
Geregistreerd: wo 20 okt 2010, 18:48
Woonplaats: Assen

Re: Zuidlaarder Jeugdtoernooi SV Oostermoer 11-2

Berichtdoor Tinus Spriensma » do 16 feb 2012, 03:15

Ja, Sybrand, ik moet het doen met het tabelletje op de site van Oostermoer. Ik was er niet om allen te tellen en als ik er wel bij was geweest, dan had die andere nummer 1 misschien een toontje lager moeten zingen. Waarom niet gelijk vertellen wie dat dan wel was? Ik vermoed: De heer Houtsma te Assen. (Mijn vermoeden was juist.)
Over één ding zijn we het eens: Vincent maakt zijn naam, "Overwinnaar", wel waar. (Gisteravond tegen Ton van Velzen nog niet.)
"Het mogelijke kan ondenkbaar zijn; het onmogelijke denkbaar."
Tinus Spriensma
 
Berichten: 819
Geregistreerd: di 19 okt 2010, 20:42

Volgende

Keer terug naar Jeugdtoernooien

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron