NOSBO-PJK 2014-2015

Persoonlijke kampioenschappen, Grand-Prix-toernooien...

NOSBO-PJK 2014-2015

Berichtdoor Martin van Velzen » za 21 feb 2015, 12:04

Over een paar minuten gaat het Persoonlijk Jeugdkampioenschap van start! Vandaag, maandag en dinsdag wordt er gespeeld om de diverse NOSBO-jeugdtitels, en dat begint vandaag met het E-kampioenschap (waar dit jaar helaas geen Assenaren aan meedoen :-() en de eerste twee ronden van het gecombineerde A/B-toernooi, waaraan Ivo en Gerbert meedoen. Maandag en dinsdag spelen zij ook, en dan spelen ook de C-categorie (met Jesper en Abedin) en de D'tjes (met Tycho en Brian), en op maandag wordt ook het gecombineerde F/G/H-toernooi afgewerkt (met Lyne in de F-categorie en Stella bij de G'tjes). Allen alvast veel succes gewenst!

http://www.nosbo.nl/jeugd/PJK_1415.html
Avatar gebruiker
Martin van Velzen
 
Berichten: 1213
Geregistreerd: di 19 okt 2010, 15:06
Woonplaats: Assen

Re: NOSBO-PJK 2014-2015

Berichtdoor Sjoerd » zo 22 feb 2015, 19:06

Ik zie dat Ivo met twee uit twee kop kop gaat. Hij wint van Gerbert en Raymond Oord. Dinsdag speelt Ivo om 10 uur tegen medekoploper Eeelke de Boer. Gerbert volgt op 1 punt.
Sjoerd
 
Berichten: 540
Geregistreerd: wo 20 okt 2010, 20:40

Re: NOSBO-PJK 2014-2015

Berichtdoor Martin van Velzen » ma 23 feb 2015, 19:40

De eerste kampioenen van onze club zijn alweer bekend: Ivo wint met 5 uit 5 de gecombineerde A/B-groep, Lyne pakt beide titels in de F-categorie, en Stella verovert het meisjeskampioenschap en de tweede plaats algemeen in de G-categorie!
Morgen mag Tycho proberen Machteld van Foreest af te stoppen; Machteld gaat namelijk met 5 uit 5 aan de leiding in het D-kampioenschap (als G'tje!), en Tycho staat gedeeld tweede met anderhalf punt minder... Verheugend is de deelname van Jonathan Sloots, die na zijn tweede plaats bij het BSSK blijkbaar weer motivatie heeft gekregen om het ook weer bij de club te gaan proberen, en nu met 3 uit 5 prima meedoet in de middenmoot! Jesper staat gedeeld tweede in het C-kampioenschap, en mag het morgen opnemen tegen koploper Jonas Hilwerda, die hij vorig jaar al eens versloeg! Abedin heeft 2 uit 4, maar hij heeft de favorieten Jonas en Ruben Bourgonjen al getroffen, dus morgen kan het alleen maar beter gaan!
En uiteraard heb ik weer een heel fotoalbum weten te vullen!
Avatar gebruiker
Martin van Velzen
 
Berichten: 1213
Geregistreerd: di 19 okt 2010, 15:06
Woonplaats: Assen

Re: NOSBO-PJK 2014-2015

Berichtdoor Martin van Velzen » di 24 feb 2015, 21:39

Helaas is het Tycho niet gelukt om kampioen te worden, maar met een derde plaats heeft hij zich wel geplaatst voor het NK D! Jonathan scoorde vandaag slechts 1 punt, maar moest het wel tegen een paar kanonnen opnemen, dus hij hoeft zich niet te schamen, en hij zal absoluut een versterking voor de club zijn! Ook Jesper kwam niet verder dan 1 punt vandaag, maar ook hij speelde bepaald niet tegen zwakke spelers, en Abedin haalde zelfs maar een half puntje...
Het echte verslag volgt nog; het fotoalbum is aangevuld met de plaatjes van vandaag!
Avatar gebruiker
Martin van Velzen
 
Berichten: 1213
Geregistreerd: di 19 okt 2010, 15:06
Woonplaats: Assen

Re: NOSBO-PJK 2014-2015

Berichtdoor Tinus Spriensma » wo 25 feb 2015, 13:53

Mooi werk, allemaal. Namens Assen een visitekaartje afgeleverd. Voor degenen, die zich voor een NK hebben geplaatst: raak in grootse vorm!
Krijgen we nog partijen of fragmenten?
In het weekend was ik 39 uur bij familie en daarna moest ik me voorbereiden op NSVG-Nunspeet. Bezoek in Groningen zat er net niet in.
Partijfragmenten zijn vrijdagavond en zondag te verwachten op Toernooien Senioren.
"Het mogelijke kan ondenkbaar zijn; het onmogelijke denkbaar."
Tinus Spriensma
 
Berichten: 819
Geregistreerd: di 19 okt 2010, 20:42


Keer terug naar Jeugdtoernooien

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten

cron