Spoilers

Stel hier je vragen over het forum!

Spoilers

Berichtdoor Pieter » ma 01 nov 2010, 16:58

Hey,

Ik probeerde net de stelling van Sybrand op te lossen in de sectie schaken, en ik wilde daar mijn oplossing eigenlijk niet weggeven, vandaar dat ik het maar in wit heb gezet. Ik vroeg me af of er ook een betere manier was om dit te doen, dus als iemand een betere manier weet...

Groeten Pieter
Pieter
 
Berichten: 152
Geregistreerd: di 19 okt 2010, 16:41

Re: Over dit forum ("Vragen")

Berichtdoor Ivo » ma 01 nov 2010, 17:21

Geen idee welke opties je allemaal hebt, maar misschien kan je een ''spoiler'' gebruiken?:)
There are two types of sacrifices: correct ones, and mine. - Tal
Ivo
 
Berichten: 52
Geregistreerd: di 19 okt 2010, 15:42
Woonplaats: Smilde

Re: Spoilers

Berichtdoor Martin van Velzen » ma 01 nov 2010, 18:14

Inderdaad! Vanaf nu is de "spoiler"-tag beschikbaar:
Het werkt!
De code die hierbij hoort:
Code: Selecteer alles
[spoiler]Het werkt![/spoiler]
Avatar gebruiker
Martin van Velzen
 
Berichten: 1213
Geregistreerd: di 19 okt 2010, 15:06
Woonplaats: Assen

Re: Spoilers

Berichtdoor Ben » za 06 nov 2010, 19:14

De spoiler-tag werkt nog niet helemaal perfect... Soms is de tekst nog leesbaar in de achtergrondkleur van de post in plaats van zwart.

Ik dacht even dat het met het verschil tussen de even/oneven posts te maken had (dat de tag alleen werkt in even postnummers binnen een topic), maar het zit iets dieper: hier, als ik gewoon het topic open, kan ik de tekst lezen, maar hier, hetzelfde topic maar dan geopend op mijn eigen post met de tag, gaat het wel goed....
Ben
 
Berichten: 67
Geregistreerd: za 23 okt 2010, 15:13

Re: Spoilers

Berichtdoor Martin van Velzen » za 06 nov 2010, 19:25

Ben schreef:De spoiler-tag werkt nog niet helemaal perfect... Soms is de tekst nog leesbaar in de achtergrondkleur van de post in plaats van zwart.

Ik dacht even dat het met het verschil tussen de even/oneven posts te maken had (dat de tag alleen werkt in even postnummers binnen een topic), maar het zit iets dieper: hier, als ik gewoon het topic open, kan ik de tekst lezen, maar hier, hetzelfde topic maar dan geopend op mijn eigen post met de tag, gaat het wel goed....

Is nu opgelost; ik hoefde alleen te zorgen dat de tekst ook echt zwart wordt weergegeven. Dat was blijkbaar eerder niet het geval...
Avatar gebruiker
Martin van Velzen
 
Berichten: 1213
Geregistreerd: di 19 okt 2010, 15:06
Woonplaats: Assen


Keer terug naar Vragen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron