Waarom Extra ALV

Alles wat met schaken te maken heeft, maar niet persé met de club.

Waarom Extra ALV

Berichtdoor Mark » ma 19 dec 2011, 22:50

Zelf ben ik niet zo van de vergaderingen, maar waarom is er een extra ALV. Staat de club op springen en heb ik iets niet meegekregen?
Mark
 
Berichten: 16
Geregistreerd: ma 22 nov 2010, 00:57

Re: Waarom Extra ALV

Berichtdoor MaartenB » ma 19 dec 2011, 23:01

Dit komt omdat ik de notulen was vergeten bij te voegen bij de ALV in september. Geen nijpende zaken verder.
Believe you can and you're halfway there. - Theodore Roosevelt
MaartenB
 
Berichten: 42
Geregistreerd: za 23 okt 2010, 09:57

Re: Waarom Extra ALV

Berichtdoor Tinus Spriensma » wo 21 dec 2011, 10:45

Een gewichtiger reden zal zijn, dat Ivo zijn simultaan tegen ons allen (of wij die tegen Ivo) nog tegoed hadden. En nu mogen we hem voorbereiden op het zware toernooi in Groningen. Helpt allen mee. Oeps, hij is al aan de klus begonnen. Komt hij vrijdag wel op tijd? Renze was dinsdag j.l. aan de late kant.
"Het mogelijke kan ondenkbaar zijn; het onmogelijke denkbaar."
Tinus Spriensma
 
Berichten: 819
Geregistreerd: di 19 okt 2010, 20:42

Re: Waarom Extra ALV

Berichtdoor Sybrand » za 24 dec 2011, 00:45

Na toch nog bijna een uur vergaderen over punten en komma's (zeg maar: "hoe komen de gaten in de kaas en halen we ze er weer uit") hebben we nog een potje mogen schaken tegen de enige en echte clubkampioen van schaakclub Assen, Ivo Maris. Deze ging voortvarend van start; na twaalf zetten had ik de eer om als eerste Ivo te mogen feliciteren, direct gevolgd door Ben; Arjan volgde snel als derde. Gedrieen hebben we - versterkt overigens door Rie - vervolgens op instigatie van de materiaalcommissaris a.i. Sjoerd alle doosjes met stukken weer compleet gemaakt, zodat de tweede seizoenshelft weer netjes kan worden aangevangen!

Een kleine foto-impressie van de avond volgt (nog even de foto's van de telefoon uploaden en verkleinen, maar daar heb ik nu even geen zin in), evenals de eindscore van Ivo, die naar ik verwacht er niet om zal liegen :)
Sybrand
 
Berichten: 598
Geregistreerd: wo 20 okt 2010, 18:48
Woonplaats: Assen


Keer terug naar Schaken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten

cron