AMDA IV

Alles wat met schaken te maken heeft, maar niet persé met de club.

Re: AMDA IV

Berichtdoor Tinus Spriensma » ma 27 mei 2013, 23:10

De standaards en medailles zijn verdeeld.
En Martin van Velzen heeft alles (?) mooi op een rijtje gezet. Dit staat op de site van Schaakclub Assen.
Daarin kun je ook linken naar de foto's die Peter Nijmeijer nam. Ik heb er al van genoten
Ik zond Martin de lijst met spelers, incl. geboortedatum.
Met dit erbij:
"Het toernooi kende onvolkomenheden. Ik noem:
*Niet alle medewerkers waren correct geïnstrueerd over wat precies te doen.
*We hielden twee medailles over en bijna ook zo'n lichtgewicht standaard.
*De digibordpresentatie was niet ruim van te voren getest. (Jesper Post had zijn partijen graag bewaard gezien. Was er al sprake van sensaties, men moet daar niet nog eens sensationeel over gaan doen (= niet uitzonderlijk vinden) en de andere partij moet daar tegen kunnen.)
Verder was de middag wel geslaagd omdat bijv. Frank Nijmeijer blij was met zijn medaille en Henri Klooster met zijn standaard. Sensationeel: Zowel de jongste als de oudste deelnemer spelen zich een eerste prijs!"

En doordat zoveel medewerkers hun taak puik uitvoerden. Nogmaals dank! Geert Douwe kreeg de titel "Gastheer" en hij vond dat wel heugelijk en wat waard ... En ik geef mezelf maar "Uppiehoofd", bevestigd door deze mail: "... En jij natuurlijk ook ontzettend bedankt voor jouw inzet. Je hebt er erg
veel tijd in gestoken en tijd is belangrijk (zeker bij schaken). Ik vond het een gezellige schaakmiddag. Groet ..."
"Het mogelijke kan ondenkbaar zijn; het onmogelijke denkbaar."
Tinus Spriensma
 
Berichten: 819
Geregistreerd: di 19 okt 2010, 20:42

Vorige

Keer terug naar Schaken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten