Vierkampen: Tycho, Jesper, Vincent, Remco en Petra
Rapid: Tristan en Lyne
Er is nog genoeg plek, dus doet allen mee! Hoe meer Assenaren, hoe meer vreugd
http://oostermoerschaak.nl/
Martin van Velzen schreef:[...]Er is nog genoeg plek, dus doet allen mee! [...]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten