Waling Dijkstra Toernooi Leeuwarden

Persoonlijke kampioenschappen, meerdaagse toernooien, weekendtoernooien, rapidtoernooien.

Re: Waling Dijkstra Toernooi Leeuwarden

Berichtdoor Sybrand » vr 25 nov 2011, 18:26

Toernooi viel samen met de derde ronde van de Jannes Bokaal; daarnaast is het vanuit Assen toch een klein uur rijden, en als je vrijdagavond en zaterdagavond na de partij nog terug moet, en de volgende dag weer vroeg present moet zijn, is dat lastig. Dat was voor mij de reden niet mee te doen, hoewel het mij wel een heel leuk toernooi lijkt. De locatie zelf tussen al die boeken in Tresoar vond ik heel mooi, misschien wat krap, maar een perfecte locatie! Betaald parkeren is weer een nadeel.
Sybrand
 
Berichten: 598
Geregistreerd: wo 20 okt 2010, 18:48
Woonplaats: Assen

Re: Waling Dijkstra Toernooi Leeuwarden

Berichtdoor MaartenB » ma 28 nov 2011, 15:19

Het toernooi is echt een aanrader. Zoals Sybrand al aangaf het parkeren kost alleen wel centjes. Op zondag is het dan wel weer vrij parkeren. Er zitten daarnaast leuke hotels in de buurt van Leeuwarden of in Leeuwarden zelf. Ik had nog even gekeken wat het koste, maar voor 150 pietermannen (het is bijna Sinterklaas, dus gooien we em erin) heb je van vrijdag tot zondag inclusief ontbijt een bed in de Van der Valk bij Leeuwarden.

Daarnaast is het een super leuk toernooi, voor elk niveau! Het enige puntje wat er nog kan zijn is dat de hoogste groep (>1850+) wel erg groot is. Als er 50 deelnemers meedoen en de eerste 20 hebben een gezamenlijke gemiddelde rating van 2400+ dan ben je wel een beetje kanonnenvoer voor deze jongens. Maar voor de rest is de sfeer leuk en is het ook een uitdaging om tegen de GM's een pot te breken!

Als laatste punt is het tegen het centrum van Leeuwarden aan. Dit is erg leuk. Binnen 5 minuten zit je in de binnenstad! Het overwegen waard voor volgend jaar!
Believe you can and you're halfway there. - Theodore Roosevelt
MaartenB
 
Berichten: 42
Geregistreerd: za 23 okt 2010, 09:57

Vorige

Keer terug naar Toernooien

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 131 gasten

cron