Open Belgisch Kampioenschap Vis.Beperkten

Persoonlijke kampioenschappen, meerdaagse toernooien, weekendtoernooien, rapidtoernooien.

Open Belgisch Kampioenschap Vis.Beperkten

Berichtdoor Tinus Spriensma » ma 08 nov 2010, 11:12

Op uitnodiging van ene Hugo reis ik morgen reeds met Jan Boer af naar Nieuwpoort, Belgiƫ, bekend van de slag in 1600, verwoest in 1914-18. Het ligt aan de monding van de IJzer en aan het begin van de 1000-en kilometers loopgraven destijds. Vanaf Dordrecht rijden we met Gerard en Marieke de Lange. Het toernooi is van woensdag tot zondag.
Eens kijken of we dagelijks kunnen berichten over ons varen en wedervaren. Hoe zal het staan met de tevredenheid over onze punten?
Tot ziens over bijna 14 dagen, Tinus.
"Het mogelijke kan ondenkbaar zijn; het onmogelijke denkbaar."
Tinus Spriensma
 
Berichten: 819
Geregistreerd: di 19 okt 2010, 20:42

Re: Open Belgisch Kampioenschap Vis.Beperkten

Berichtdoor Maarten D » di 09 nov 2010, 01:23

Veel succes in Belgiƫ en een goede reis!
Maarten D
 
Berichten: 56
Geregistreerd: di 19 okt 2010, 23:19

Re: Open Belgisch Kampioenschap Vis.Beperkten

Berichtdoor Tinus Spriensma » ma 15 nov 2010, 22:56

We zijn al een dag weer thuis en nu hoeft het niet meer in het gastenboek.
De terugreis duurde met aangenaam en onaangenaam oponthoud van 10.25 tot plm. 18.25 uur.
Ik heb in Nieuwspoort bord en stukken van de club gebruikt. Het opvouwbare bord paste precies in de trolley.
Uit de kast heb ik ook een bijna leeg notatieboekje van Jan Kuperus meegenomen. Dat moet ik nog betalen of Jan moet het met 7 leerzame partijen terug willen hebben. Wat vraag je daar per partij voor?
Er werden in Nieuwpoort ook moppen verteld. Deze is het netst: Ergens staat een blinde man met geleidehond en wat omstanders. Die hond piest zijn baasje tegen zijn broekspijp. Geeft die man hem een hondenkoekje! Zegt een van de omstanders: "Ik had die hond een trap tegen zijn gat verkocht!" "Ja, zegt de blinde, die krijgt hij ook, maar ik moet eerst weten waar zijn kop zit."
101114 Jan en Tinus op station Deventer basic.JPG
De datum in de foto kan fout zijn.
101114 Jan en Tinus op station Deventer basic.JPG (142.87 KiB) 6524 keer bekeken
"Het mogelijke kan ondenkbaar zijn; het onmogelijke denkbaar."
Tinus Spriensma
 
Berichten: 819
Geregistreerd: di 19 okt 2010, 20:42


Keer terug naar Toernooien

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten

cron