Paastoernooi Hoogeveen 2013

Persoonlijke kampioenschappen, meerdaagse toernooien, weekendtoernooien, rapidtoernooien.

Paastoernooi Hoogeveen 2013

Berichtdoor Martin van Velzen » za 23 maart 2013, 02:01

Zojuist heb ik me aangemeld voor het traditionele rapidtoernooi dat ieder jaar op Paaszaterdag in Hoogeveen gehouden wordt! De avond ervoor hebben we geen clubavond, dus ik dacht: waarom niet? ;-) Jan B., Cor en Gerbert hebben zich ook al aangemeld, en ik verwacht dat er nog wel een paar Assenaren mee gaan doen (lees: Ivo en nog 2x Van der Werff, zij zijn er altijd bij...). Hopelijk wordt het een mooie dag!
Overigens heb ik voor vervoer drie zitplaatsen in de aanbieding, dus wie het wel ziet zitten om met mij mee te rijden mag me gerust mailen of bellen!

http://www.schaakclub-hoogeveen.nl/paas ... tindex.php
Avatar gebruiker
Martin van Velzen
 
Berichten: 1213
Geregistreerd: di 19 okt 2010, 15:06
Woonplaats: Assen

Re: Paastoernooi Hoogeveen 2013

Berichtdoor Martin van Velzen » za 30 maart 2013, 19:37

Het was een mooie middag in Hoogeveen! Ivo wint de hoogste groep, ikzelf win met 4,5 uit 7 groep B (gedeeld eerste, maar op onderling resultaat win ik!), en tweede prijzen voor Gerbert in groep E en Silvia in groep G. Arjan (groep D), Cor (groep E) en Jan B. (groep F) vallen helaas buiten de prijzen; het kan niet altijd feest zijn... Misschien ga ik wel vaker meedoen! ;-)
Avatar gebruiker
Martin van Velzen
 
Berichten: 1213
Geregistreerd: di 19 okt 2010, 15:06
Woonplaats: Assen

Re: Paastoernooi Hoogeveen 2013

Berichtdoor Martin van Velzen » ma 01 apr 2013, 11:22

De eindstanden zijn inmiddels geplaatst, maar hoe ze de SB-punten hebben berekend is mij een raadsel... Alleen die van groep A zijn correct, voor de rest klopt er helemaal niets van. Dat heeft best wel gevolgen voor de prijzen, kijk bijvoorbeeld maar naar groep E: Raymon Oord is volgens de tabel tweede, maar volgens mijn berekeningen is het toch echt Gerbert die meer SB-punten heeft verzameld!
Avatar gebruiker
Martin van Velzen
 
Berichten: 1213
Geregistreerd: di 19 okt 2010, 15:06
Woonplaats: Assen

Re: Paastoernooi Hoogeveen 2013

Berichtdoor Sybrand » ma 01 apr 2013, 14:08

de SB is inderdaad niet goed berekend. Maar voor de plaats geldt eerst het onderlinge resultaat staat op de site vermeld. Raymond is dus wel tweede en Gerbert derde.
Sybrand
 
Berichten: 598
Geregistreerd: wo 20 okt 2010, 18:48
Woonplaats: Assen


Keer terug naar Toernooien

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten

cron