Zuidlaarder Schaakfestival 2014

Persoonlijke kampioenschappen, meerdaagse toernooien, weekendtoernooien, rapidtoernooien.

Zuidlaarder Schaakfestival 2014

Berichtdoor Martin van Velzen » ma 10 feb 2014, 13:18

Komende zaterdag kan er weer in Zuidlaren geschaakt worden! In feite zijn er twee toernooien: een vierkampentoernooi met een speeltempo van 25 minuten + 5 seconden per zet p.p.p.p., en daarnaast een rapidtoernooi voor jeugdspelers met een speeltempo van 10 minuten p.p.p.p. De Asser deelnemers tot nu toe:
Vierkampen: Tycho, Jesper, Vincent, Remco en Petra
Rapid: Tristan en Lyne
Er is nog genoeg plek, dus doet allen mee! Hoe meer Assenaren, hoe meer vreugd ;-) Ik zal er zelf ook bij zijn; waarschijnlijk niet als deelnemer, maar wel als supporter en fotograaf :-)

http://oostermoerschaak.nl/
Avatar gebruiker
Martin van Velzen
 
Berichten: 1213
Geregistreerd: di 19 okt 2010, 15:06
Woonplaats: Assen

Re: Zuidlaarder Schaakfestival 2014

Berichtdoor Sybrand » ma 10 feb 2014, 20:22

Martin van Velzen schreef:[...]Er is nog genoeg plek, dus doet allen mee! [...]


Gebiedende wijs meervoud, waar zie je dat nog :)

Maar zonder gekheid: een leuk toernooi, een paar jaar geleden heb ik de vierkampen gewonnen. Tevergeefs heb ik in de weken erna naarstig naar enig vermelding gezocht van deze voor mij zeldzame gebeurtenis. Uitsluitend de uitslagen van de jeugd stonden toen op de site. Maar het is een leuk en gemoedelijk toernooi, een aanrader!

Helaas moet ik verstek laten gaan wegens andere verplichtingen.
Sybrand
 
Berichten: 598
Geregistreerd: wo 20 okt 2010, 18:48
Woonplaats: Assen

Re: Zuidlaarder Schaakfestival 2014

Berichtdoor Martin van Velzen » za 15 feb 2014, 19:20

Helaas deden Vincent en Petra uiteindelijk toch niet mee, maar de vijf Assenaren die er wel waren deden het prima! Tycho won zijn vierkamp met 3 uit 3, Jesper deelde met 2,5 uit 3 de eerste plaats in zijn groep, en in het rapidtoernooi won Lyne ook nog de zesde prijs in haar leeftijdscategorie! Tristan kwam helaas net te kort voor een prijs, en Remco had zijn dag niet helemaal... Verslag volgt waarschijnlijk morgen, maar de foto's zijn er al wel! (Ook nog aanbevelenswaardig: het fotoalbum van Harry Gielen!)
Avatar gebruiker
Martin van Velzen
 
Berichten: 1213
Geregistreerd: di 19 okt 2010, 15:06
Woonplaats: Assen


Keer terug naar Toernooien

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten

cron