NK Snelschaken voor clubteams 2016

Persoonlijke kampioenschappen, meerdaagse toernooien, weekendtoernooien, rapidtoernooien.

NK Snelschaken voor clubteams 2016

Berichtdoor Martin van Velzen » zo 10 apr 2016, 11:36

Gisteren werd in het Denksportcentrum gesnelschaakt om de NK-titel voor teams, en daar deden ook twee Asser teams aan mee. Helaas kwamen ze niet verder dan een plek in de middenmoot, maar er vielen wel behoorlijk wat persoonlijke succesjes te vieren:

- Ivo wist weer eens van Jorden van Foreest (inmiddels in het bezit van de GM-titel!) te winnen
- Pieter speelde remise tegen IM Merijn van Delft, en versloeg twee keer bijna-2300-speler Addy Lont (Philidor 1847)
- Rieks won een keer van Geon (die voor SISSA uitkwam deze keer), een keer van Erik Sparenberg (Philidor 1847, 2154), ook nog een keer van Nick Maatman, die inmiddels ook de 2300 gepasseerd is, en hij hield Hoeksema een keer op remise!
- Gertjan versloeg Sjef Rijnaarts (Apeldoorn, 2365) en hield Erik-Jan Hummel op remise
- Elmar versloeg IM Frank Kroeze (SG Max Euwe, 2368) en Tjapko Struik (Philidor, 2323)
- Maarten D. won weer eens van Bert van der Marel, en wist (evenals Pieter) Addy Lont een keer te verslaan
- Arjan versloeg Dinant Postma (SG Max Euwe, 2159), Eric Jan Walinga, Christian Scho (SG Max Euwe, 2097), Tim Lammens (Apeldoorn, 2320) en Erik Sparenberg
- Maarten B. versloeg Gerrit Jan te Bokkel (die vorige week zaterdag in 14 zetten van mij won; tijdens de pauze werd dit 'heuglijke feit' ontdekt...), Enno Scheffer (SISSA, 1898), scoorde tegen zowel Rolf Yska (Spassky's, 1756) als Jan Stapel (Aartswoud, 1853) 1,5 uit 2, en hield Sjoerd van Willigen (SG Max Euwe, 2044) een keer op remise

Helaas kon ik er niet de hele middag bij zijn, maar ik heb me desondanks zeer vermaakt. Bij zijn was meemaken!

Alle uitslagen zijn hier te vinden, en ik heb ook nog kans gezien foto's te maken!
Avatar gebruiker
Martin van Velzen
 
Berichten: 1213
Geregistreerd: di 19 okt 2010, 15:06
Woonplaats: Assen

Keer terug naar Toernooien

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten

cron