NK Pastores

Persoonlijke kampioenschappen, meerdaagse toernooien, weekendtoernooien, rapidtoernooien.

NK Pastores

Berichtdoor Tinus Spriensma » ma 27 jun 2011, 23:28

Zoals al opgemerkt bij jeugdtoernooien – Nat. Pupillendag Roosendaal – 2 dagen later, 7-6, was het NK Pastores in Boxtel. Winnaar werd “Spassky” Henk van Putten, 41-jarig theologiestudent. (Zijn 4e na drie eerdere studies.)
Zelf haalde ik bijna de score van Tycho Bruggink. Alleen liet ik de winst met een Toren voor een pion liggen (door Uitschakelen Verdediger mt schaak). Ik vluchtte in een zeldzaam moment van paniek in remise tegen St. Bernard Keizer uit Anjum (Frl..). Intussen mag mijn score van 3.5 uit 7 er wel zijn. De statistiek op http://nk.schaakbond.nl/nevenevenemente ... s/pastores is ernstig vervuild. Maar hoe dan ook, er mocht 7 x 20 min. p.p.p.p. voor gestreden (wat dat ook betekent) worden.
Er moet nog een groepsfoto komen met in mijn linkerhand een fles bier. Zo hoort het niet volgens Luit Oomkes uit Meppel, oud-clubkampioen van ScA. Tegen hem gaf ik een Dame weg … Ik heb hem ook ooit bedwongen. Dus, alles is mogelijk, zelfs met “de moed der wanhoop”.
"Het mogelijke kan ondenkbaar zijn; het onmogelijke denkbaar."
Tinus Spriensma
 
Berichten: 819
Geregistreerd: di 19 okt 2010, 20:42

Re: NK Pastores

Berichtdoor Sybrand » di 28 jun 2011, 20:25

mooie score Tinus ! W-We van +1.34 is prachtig !

Luit Oomkes herinner ik me nog uit - als ik me niet vergis - begin jaren 70 toen hij kampioen bij ons was. Dat was een bijzonder sterke speler, waar met repect over werd gesproken op de club.
Sybrand
 
Berichten: 598
Geregistreerd: wo 20 okt 2010, 18:48
Woonplaats: Assen

Re: NK Pastores

Berichtdoor Tinus Spriensma » do 30 jun 2011, 21:52

Wanneer wordt Sybrand clubkampioen? Is dat de kwestie? Of is er geen kwestie?
Foto's (hand met en zonder bier, zoekt u maar) op http://www.flickr.com/photos/suspeeters ... 066379272/
"Het mogelijke kan ondenkbaar zijn; het onmogelijke denkbaar."
Tinus Spriensma
 
Berichten: 819
Geregistreerd: di 19 okt 2010, 20:42


Keer terug naar Toernooien

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten

cron